A panasz benyújtásához kapcsolódóan felhívjuk szíves figyelmét, hogy a Vizsgaközpont a vizsga kihirdetett eredményére vonatkozóan nem fogad be panaszt. (Intézményi Vizsgáztatási Kézikönyv 9. pont)
Hol teheti meg észrevételeit, panaszát?
A Vizsgaközponthoz többféle módon is eljuttathatja panaszát.
Válassza az Önnek leginkább megfelelőt!
- Telefonon (Panaszfelvételi jegyzőkönyv készül, a jegyzőkönyvet megküldi a Vizsgaközpont a benyújtónak, aki visszaigazolja a tartalom megfelelőségét.)
- Levélben (postai úton)
- E-mailben (elektronikus úton)
- Vizsgaközpontban személyesen, nyitvatartási időben (Panaszfelvételi jegyzőkönyv készül)
FONTOS! Minden esetben visszaigazolást küld a Vizsgaközpont a panasz beérkezéséről.
Milyen típusú panaszt, milyen határidővel nyújthatja be?
Feltételekkel szembeni panasz
Határidő: az utolsó vizsgatevékenységet követő 24 órán belül
Egyéb panasz
Határidő: az eredmény kihirdetését (automatikus KRÉTA üzenet) követő 8 napon belül
Címezni:
Postai úton: Fülöp Anita vizsgaközpont vezető
8000 Székesfehérvár
Lövölde utca 42.
Elektronikus úton: fulop.anita@szfszc.hu
Mit tartalmazzon a panasz bejelentés?
Annak érdekében, hogy a lehető legrövidebb idő alatt és teljeskörűen kivizsgálhassuk bejelentését, azzal segítheti munkánkat, ha megoszt velünk mindent, ami a panasz kivizsgálása szempontjából lényeges információ.
A panaszkezelés során a Vizsgaközpont az adatkezelési tájékoztatóban és a GDPR szabályzatában foglaltak szerint kezeli személyes adatait. Az adatvédelmi tájékoztató honlapunkon megtekinthető.
Milyen módon történik a panasz kivizsgálása?
A szakmai vezető felkér egy független Bizottságot, amely tagok felkérése a szakértői névjegyzékből történik.
Mikor válaszolunk?
Az Intézményi Vizsgáztatásirányítási és Működtetési Kézikönyv 9. pontjában foglaltak alapján a panaszkezelési eljárásban foglaltak szerint kivizsgáljuk. A panasz beérkezését követő 30 naptári napon belül küldjük meg válaszunkat.
Ha elégedetlen a kapott válasszal…
A panasz benyújtójának lehetősége van jogorvoslati eljárásért a Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Hivatalhoz fordulni.
További információkat a honlapunkon közzétett Panaszkezelési és jogorvoslati eljárásrend tartalmaz.
2024.07.01. Intézményi és Vizsgáztatásirányítási Kézikönyv 1. kiadás