Értékeljük a tudást!

Akkreditált szakképzési vizsgaközpont

Panaszkezelés

A panasz benyújtásához kapcsolódóan felhívjuk szíves figyelmét, hogy a Vizsgaközpont a vizsga kihirdetett eredményére vonatkozóan nem fogad be panaszt. (Intézményi Vizsgáztatási Kézikönyv 9. pont)

Hol teheti meg észrevételeit, panaszát?

A Vizsgaközponthoz többféle módon is eljuttathatja panaszát.

Válassza az Önnek leginkább megfelelőt!

  • Telefonon (Panaszfelvételi jegyzőkönyv készül, a jegyzőkönyvet megküldi a Vizsgaközpont a benyújtónak, aki visszaigazolja a tartalom megfelelőségét.)
  • Levélben (postai úton)
  • E-mailben (elektronikus úton)
  • Vizsgaközpontban személyesen, nyitvatartási időben (Panaszfelvételi jegyzőkönyv készül)

FONTOS! Minden esetben visszaigazolást küld a Vizsgaközpont a panasz beérkezéséről.

Milyen típusú panaszt, milyen határidővel nyújthatja be?

Feltételekkel szembeni panasz

Határidő: az utolsó vizsgatevékenységet követő 24 órán belül

Egyéb panasz

Határidő: az eredmény kihirdetését (automatikus KRÉTA üzenet) követő 8 napon belül

Címezni:

Postai úton: Fülöp Anita vizsgaközpont vezető

8000 Székesfehérvár

Lövölde utca 42.

Elektronikus úton: fulop.anita@szfszc.hu

Mit tartalmazzon a panasz bejelentés?

Annak érdekében, hogy a lehető legrövidebb idő alatt és teljeskörűen kivizsgálhassuk bejelentését, azzal segítheti munkánkat, ha megoszt velünk mindent, ami a panasz kivizsgálása szempontjából lényeges információ.

A panaszkezelés során a Vizsgaközpont az adatkezelési tájékoztatóban és a GDPR szabályzatában foglaltak szerint kezeli személyes adatait. Az adatvédelmi tájékoztató honlapunkon megtekinthető.

Milyen módon történik a panasz kivizsgálása?

A szakmai vezető felkér egy független Bizottságot, amely tagok felkérése a szakértői névjegyzékből történik.

Mikor válaszolunk?

Az Intézményi Vizsgáztatásirányítási és Működtetési Kézikönyv 9. pontjában foglaltak alapján a panaszkezelési eljárásban foglaltak szerint kivizsgáljuk. A panasz beérkezését követő 30 naptári napon belül küldjük meg válaszunkat.

Ha elégedetlen a kapott válasszal…

A panasz benyújtójának lehetősége van jogorvoslati eljárásért a Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Hivatalhoz fordulni.

További információkat a honlapunkon közzétett Panaszkezelési és jogorvoslati eljárásrend tartalmaz.

2024.07.01. Intézményi és Vizsgáztatásirányítási Kézikönyv 1. kiadás